Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Uczniowskie Laboratoria Informatyczne

Uczniowskie Laboratoria Informatyczne

Umiejętność logicznego myślenia, zdolność rozwiązywania zadań, jakie przed nami stają na co dzień i rozumienie zasad działania otaczających nas systemów informatycznych, wymaga ćwiczenia od najmłodszych lat. Dzięki udziałowi w projekcie Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@2020, uczniowie naszej szkoły mają możliwość zdobycia nowych umiejętności, które będą niezbędne w ich dorosłym życiu. 

Dzisiejsi 8-latkowie w swój dorosły wiek wejdą po studiach ok. 2035 roku, kiedy planowane są pierwsze załogowe loty na Marsa. Ich świat wymagać będzie podstawowych umiejętności programowania i myślenia komputacyjnego. 

Kodowanie na dywanie to świetny sposób nauki poprzez zabawę, wprowadzenie w świat logicznego myślenia, obserwacji i dedukcji. 

Robotyka to przyszłość, która puka do drzwi. Ozoboty to małe, ale bardzo inteligentne roboty do nauki programowania. Ozobot zabiera dzieci w przygodę rysowania, rozwiązywania problemów i pracy grupowej. Za pomocą kolorowych kodów dzieci programują zadania, które wykonuje robot. 

 

 

Bibliografia: 

Ozoboty.pl 

PORADNIK DYDAKTYCZNY DLA NAUCZYCIELI PROWADZĄCYCH ZAJĘCIA POZALEKCYJNE  W RAMACH PROJEKTU CYFROWA SZKOŁA WIELKOPOLSK@ 2020 UCZNIOWSKIE LABORATORIA INFORMATYCZNE CYBERPRZESTRZEŃ: WYPRAWA DO WNĘTRZA NETU 

Data dodania: 2022-01-19 14:36:36
Data edycji: 2022-01-19 14:50:49
Ilość wyświetleń: 438

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Z życia klas

Sprawdź co u naszych uczniów
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej