Na początku października 2021 roku ruszył nabór wniosków dla uczniów z miejscowości popegeerowskich na pomoc w rozwoju cyfrowym i zakup komputerów dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR. Program jest realizowany w ramach Rządowego Programu Polska Cyfrowa.
Rządowy program jest skierowany do mieszkańców terenów popegeerowskich. Na podstawie paragrafu §3 ust 2 uprawnieni na terenie Gminy Pogorzela są uczniowie z Gminy Pogorzela.
W ramach programu „Cyfrowa Gmina” dzieci z rodzin byłych pracowników PGR otrzymają sprzęt komputerowy (laptop).
Wnioski o wsparcie z programu mogą składać:
Wnioski należy złożyć do dnia 28 października 2021. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wzory dokumentów dostępne są na stronie internetowej Gminy.
Warunkiem przyjęcia i zakwalifikowania wniosku jest spełnianie łącznie warunków:
Zakup laptopów odbędzie się wyłącznie po zakwalifikowaniu Gminy Pogorzela do uczestnictwa w programie i wyłonieniu Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zadania.
Osoby składające oświadczenia biorą pełną odpowiedzialność za prawdziwość danych zawartych w oświadczeniu.
Gmina Pogorzela w celu weryfikacji kwalifikowalności Uczestnika, zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych dokumentów.
W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu: 65 5734620.
PLIKI DO POBRANIA
Regulamin Konkursu Grantowego
Załącznik nr 3 zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 7 – Wzór oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego
Załącznik nr 8 Wzór oświadczenia osoby składającej oświadczenie we własnym imieniu (dotyczy beneficjentów, którzy ukończyli 18 rok życia)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
63-860 Pogorzela
ul. Parkowa 7