Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

„Cyfrowa Gmina” - informacje dla rodziców

Na początku października 2021 roku ruszył nabór wniosków dla uczniów z miejscowości popegeerowskich  na pomoc w rozwoju cyfrowym i zakup komputerów dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR. Program jest realizowany  w ramach Rządowego Programu Polska Cyfrowa.

Rządowy program jest skierowany do mieszkańców terenów popegeerowskich. Na podstawie paragrafu §3 ust 2 uprawnieni na terenie Gminy Pogorzela są uczniowie z Gminy Pogorzela.

W ramach programu „Cyfrowa Gmina” dzieci z rodzin byłych pracowników PGR otrzymają sprzęt komputerowy (laptop).

Wnioski o wsparcie z programu mogą składać:

  • rodzice/ opiekunowie uczniów niepełnoletnich. Wniosek należy złożyć w sekretariacie bądź pokoju nr 13 w Urzędzie Miejskim w Pogorzeli (w godzinach pracy Urzędu).
  • pełnoletni uczniowie. Wniosek należy złożyć w sekretariacie bądź pokoju nr 13 w Urzędzie Miejskim w Pogorzeli (w godzinach pracy Urzędu)

Wnioski należy złożyć  do dnia 28 października 2021. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wzory dokumentów dostępne są na stronie internetowej Gminy.

 

Warunkiem przyjęcia i zakwalifikowania wniosku jest spełnianie łącznie warunków:

  1. Złożenie oświadczenia, że dziecko wskazane w oświadczeniu jest członkiem rodziny -krewnym w linii prostej, (tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym), osoby, która pracował/a w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkuje w miejscowości wskazanej w liście dokumentacji konkursowej https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
  2. Złożenie oświadczenia, że dziecko wskazane w oświadczeniu nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu.
  3. Dokument potwierdzający zatrudnienie członka rodziny w PPGR (dołączyć w razie posiadania dokumentu).
  4. Złożenie wniosku wraz załącznikami w terminie do 28.10.2021 w Urzędzie Miejskim w Pogorzeli.

Zakup laptopów odbędzie się wyłącznie po zakwalifikowaniu Gminy Pogorzela do uczestnictwa w programie i wyłonieniu Wykonawcy odpowiedzialnego za realizację zadania.

Osoby składające oświadczenia biorą pełną odpowiedzialność za prawdziwość danych zawartych  w oświadczeniu.

Gmina Pogorzela w celu weryfikacji kwalifikowalności Uczestnika, zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych dokumentów.

W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu: 65 5734620.

PLIKI  DO  POBRANIA

Regulamin Konkursu Grantowego

Załącznik nr 3 zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Załącznik nr 7 – Wzór oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego

Załącznik nr 8 Wzór oświadczenia osoby składającej oświadczenie we własnym imieniu (dotyczy beneficjentów, którzy ukończyli 18 rok życia)

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Data dodania: 2021-10-20 15:48:01
Data edycji: 2021-10-20 21:49:41
Ilość wyświetleń: 369

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Z życia klas

Sprawdź co u naszych uczniów
Więcej informacji
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej